آموزش پايتون براي كودكان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

و با آنها محیط هایی را ایجاد می کنند که در آن شخصیت ها با ویژگی های خاص خود با رفتارهای قابل برنامه ریزی حرکت می کنند. . مالک شدن  ممکن است قوانین متفاوتی برای آموزش پايتون براي كودكان هر بازی جدید تعریف شود

در حالی که از طریق "کاشی ها" می توانید رویدادهایی را که از موقعیت ها ، اقدامات و اشیاء واقعی الهام گرفته شده اند ، مطابق آنچه برنامه نویس تعیین کرده است ، تنظیم کنید. مورد دوم می تواند به منابع یادگیری آنلاین ، فیلم های آموزشی و مجموعه ای غنی از نکات و ترفندها اشاره کند.

 

ممکن است قوانین متفاوتی برای هر بازی جدید تعریف شود در حالی که از طریق "کاشی ها" می توانید رویدادهایی را الهام بگیرید که از موقعیت ها ، اقدامات و اشیاء واقعی الهام گرفته شده اند و طبق آنچه برنامه نویس تعیین کرده است خود را نشان می دهند.

مورد دوم آموزش پايتون براي كودكان می تواند به منابع یادگیری آنلاین ، فیلم های آموزشی و مجموعه ای غنی از نکات و ترفندها اشاره کند.

پلتفرم Blockly بخشی از برنامه آموزشی آنلاین Code with Google است و از طریق یک مرورگر وب قابل دسترسی است. این پروژه بر اساس کتابخانه ای با همین نام است که به شما امکان می دهد یک برنامه تلفن همراه یا وب سایت را با ویرایشگر کد بصری ادغام کنید.

 با استفاده از عناصر گرافیکی به نام "بلوک" که نمای گرافیکی مفاهیم اصلی کدگذاری مانند متغیرها ، چرخه ها و عبارات منطقی را ارائه می دهند.

رویکردی از این دست امکان استفاده ایرانیان سایبر فوری آموزش پايتون براي كودكان از اصول برنامه نویسی را بدون آماده سازی نظری در مورد ساختارهای نحوی می دهد.

 

رابط Blockly

یکی از مزایای اصلی Blockly این است که بلوک های ایجاد شده را می توان به زبان های مختلف برای وب و نه تنها مانند PHP ، Python ، JavaScript ، Dart و Lua صادر کرد.

 

در مورد نسخه ای که به آموزش کودکان اختصاص داده شده است ، Blockly از طریق برنامه "Blockly Games" ارائه می شود که به مجموعه ای از بازیهای ویدیویی آموزش پايتون براي كودكان آموزشی کوچک تقسیم می شود که برای آموزش برنامه نویسی طراحی شده اند.

 همه مثالهای موجود برای کودکانی طراحی شده است که هیچ تجربه قبلی در زمینه کد نویسی ندارند اما آنها را برای زبانهایی که به طور سنتی بر اساس رویکرد متنی آماده می شوند ، آماده کرده اند.

 

خراش

Scratch یک پلت فرم برنامه نویسی آنلاین است که به شما امکان آموزش پايتون مخصوص كودكان می دهد داستانهای تعاملی ، بازی های ویدئویی یا انیمیشن هایی ایجاد کنید که می توانید با سایر اعضای جامعه که حول آن می چرخد ​​به اشتراک بگذارید.





:: بازدید از این مطلب : 835
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: